Monday 6 February 2012

hati nurani ha fi zu

baiklah , saya sebagai pemandu anda , akan membawa anda menelusuri ke dalam benak hati seorang remaja bernama ( nama samaran ) ha fi zu , jadi , bersedialah untuk melalui sebuah perjalanan yang sangta tragik , penuh dengan jerit perit seorang pelajar .. ah ! hati hati , pastikan fizikal mental anda kuat untuk menghadapinya !!

sekarang kita telah sampai ke pintu utama hati ha fi zu ..
" aaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!! "
jeritan apa tu ?!

* bengong , aku bukannya pandai tulis cerita ! dah la , skip sampai korang dah jumpa ha fi zu .

tak !!!!!!! kerja sekolah aku !!!!!
nota bahasa arab aku tertinggal kat sekolah !! camner aku nak buat nota !!!! ????
add math aku x siap lagi !!!!!!
lukisan daus aris aku tak buat lagi !!!! aarrrggghhhh !!!!!!


jadi , disini dapatlah kita simpulkan bahawa , buatlah kerja dahulu sebelum menekan suis untuk mengaktifkan laptop yang tersergan indah di hadapan anda ..

sekian terimas !!!

p/s = hei , cerita aku ni boleh jadi bestseller x ?

1 comment: