Monday 6 February 2012

aku copy n paste

Guru : Shin Chan, Macam mana awak eja perkataan "BUAYA"?
Shin Chan:: "B-O-O-W-A-Y- A"
Guru : Bukan, Salah tu.
Shin Chan:: Mungkin itu salah , tapi Cikgu tanya saya macam mana saya mengejanya, itu lah yang saya eja !

Guru : Apakah formula untuk air?
Shin Chan:: "HIJKLMNO"!!
Guru : Apa yang awak cakap tu?
Shin Chan:: Kan kelmarin Cikgu kata H to O!

Guru : Shin Chan, Pergi ke Peta Dunia tu, cari dan tunjuk mana Amerika Utara.
Shin Chan:: Di sini Cikgu, Shin Chan menunjukkan tepat kat Peta dunia yang tergantung kat hadapan kelas!
Guru : Betul. Sekarang, Kelas, Beritahu saya siapa yang jumpa Amerika Utara?
Kelas: Shin Chan Cikgu!

Guru : Shin Chan, beritahu satu perkara penting yang kita tak ada 10 tahun dulu.
Shin Chan:: Saya Cikgu!

Guru : Bagaimana kita boleh mengelak penyakit yang di sebabkan oleh gigitan serangga?
Shin Chan:: Jangan kena gigit serangga.

Guru : "Boleh tak sesiapa beritahu saya perkara yang kamu tahu berlaku secara kebetulan?"
Shin Chan:: "Cikgu, Ibu dan Bapa saya berkahwin pada hari yang sama, pada masa yang sama dan juga pada waktu yang sama."

Guru : Shin Chan, aneh sungguh stokin
yang awak pakai ni, satu warna hijau berbintik hitam dan satu lagi berwarna merah berbintik biru. !
Shin Chan:: Ya betul Cikgu, memang nampak aneh, saya pun hairan kerana terdapat sepasang lagi dengan warna yang sama kat rumah.

No comments:

Post a Comment