Tuesday 5 June 2012

fall in love ??

fall in love ?
what's going on with this word ?
what's the mean with fall-in-love ?
did the love mean there is a lake named " love " ?
BAKA !! 
stop messy around and hurry up go to the straight point !!

sebenarnya , bukanlah bermaksud jatuh cinta ( in malay ) , 
cuma er , 
aku pun x tahu nak explain camner ..
cuma lepas aku tengok anime Bakemonogatari , 

( ceh , bukannya tengok habis pun anime ni , baru episod 2 )
aku agak tertarik ngan watak heroin cerita ni , 
Senjougahara Hitagi , 
ni gambarnya , 
episod yang aku tengok ( n membuatkan aku tertarik ngan watak ni ) cerita pasal camner heroin ni hilang berat badan nya , ada tapi just 5 kg jer , dia cerita camni , keluarga Hitagi - san ni porak peranda , hah tu jelah , aku pun x leh nak cerita panjang - panjang sebab aku pun x berapa faham lagi camner storyboad nya , biar je lah ... 

part yang buat aku attract ngan heroin ni sebenarnya part awal awal episod 2 time babak ni , 
dia mandi lepas tu dia dengan senang nya keluar bilik air tanpa towel , senang dia ni , baik lapan / tiga belas ,  senang menyenang , menyenang senang , tengok ni , aku snapshot kan , 
 kira yg cakap ayat tu kira aku lah , hehhehe , 
tu tahan lagi , cuba korang tengok apa yang dia ni balas , ayat yg dia balas menunjukkan betapa senangnya dia ni , 
saper yang miskin sebenarnya ....

anime ni da gak part yang baik nya , aku tunjuk ni just nak cerita camner aku leh tertarik ngan watak heroin cerita ni , bukan lah bermaksud aku x kasi korang tengok anime ni , aku peminat anime ok ? 

tapi , bila fikir fikir balik , ada benarnya gak dulu KDN k apa ntah keluarkan amaran supaya parents berwaspada terhadap kandungan animasi luar negara , kalau korang ingat , dalam kosmo keluar gambar anime ni , sama macam gambar kat atas , atas sekali , kalau korang ingat ( baca ) , tapi , nah ni link khas untuk episod ke 2 , 

hehehe , korang tak rasa aku cam mempermainkan korang k ? dengan aku tunjukkan babak yang x elok , tambah lak aku cam "bersetuju" dengan saranan / apa yang dikatakan oleh akhbar mengenai kandungan animasi dari jepun ni , eh , korang faham tak ni ?

ok , aku dah show kat korang apa yang x elok pasal anime ni , tapi aku lasi link khas untuk korang download anime ni lagi lagi lak episod ke 2 , takkan korang tak perasan benda ni ?? macam aku memeprmainkan korang , kan ???

hehhehe , 

sebenarnya benda ni lah apa yang kerajaan Malaysia buat , sama jer , cuma korang je yang tak nak akui n ambik tindakan , 
contoh ;
majlis fatwa dah haramkan rokok tapi kenapa kerajaan kita benarkan penjualan rokok ??
saban hari , kita tengok kat t.v. , pegawai pegawai kerajaan buat serbuan atas premis - premis pejudian yang beroperasi tapi korang tak sedar yang kita ada pusat perjudian yang besar cam kat cameron highland ?? dan semestinya operasi perjudian yang dilakukan oleh tauke judi kat CH tu telah diberi keizinan beroperasi oleh kerajaan "Islam" Malaysia , betul tak ?

sebenarnya , banyak lagi yang kalau korang observe sendiri dengan mata hati korang , korang memang dengan jelas nampak akan sifat sebenar kerajaan malaysia ni yang suka mempermainkan rakyat nya iaitu kita semua , nah , aku dah kasi apa yang aku rasa aku patut kasi , well , terserah kat korang nak buat apa . harap , korang punya pintu hati terbuka untuk menolak apa yang x elok ... 

er , aku pun terasa gak bila aku tulis camni , aku x tau la bila nak berhenti tengok anime , anime ngan aku cam dah jadi sebati , tengok la , ada rezeki k apa k , aku gi Jepun buat anime .. hehe . 

( tapi tu x bermaksud yang korang boleh terima / biarkan kemungkaran yang dilakukan oleh kerajaan kita hari ni , kita kena tentang diorang , ok ? korang cuak k nak tentang k'jaan , kalau ye , iman korang ada masalah , sebab kita hanya layak untuk takut dengan Tuhan sahaja , maksud aku tentang tu ikut panduan yang telah kita pelajari , memula dengan tangan , kemudian mulut dan last sekali hati , ok ? ) 

smile .

No comments:

Post a Comment